Burstner caravans: Mooie Bürstner Holiday 4300TN

Aangeboden: Mooie Bürstner Holiday 4300TN Prijs: Bieden

Te koop mooie, goed onderhouden, 4 persoons Bürstner caravan type 4300TN bj. 1991.

Opbouwlengte 4.65
totale lengte 6.10
Breedte 2.17
Leeggewicht 802kg.
Max. laadgewicht 1100kg.


  • Voorin vast bed met lattenbodems en binnenveringmatras
  • schuifdeuren wand waardoor het voorste gedeelte afsluitbaar is van het woongedeelte
  • middenkeuken met 3 pits gascomfoor en electrolux koelkast
  • toiletruimte met wastafel, met 2 grote spiegels, kastjes en vast toilet.
  • Kledingkast met kluisje en truma kachel
  • Achterin is een treinzit wat om te bouwen tot een 2 persoons bed.
  • tv kastje in de hoek
  • veel opbergruimte
  • fietsendrager voor 2 fietsen aan de achterzijde
  • Dorema tent, uitritsbaar en geschikt als seizoentent.


De reden dat ik de caravan verkoop is dat ik de caravan samen met mijn ex-vriend gekocht op 10augustus j.l. , maar 2 dagen later besloot hij te stoppen met de relatie. We hebben er samen 2750euro voor betaald (wat hij overal kost bij een caravandealer) maar mijn ex-vriend wil hem niet en de caravan is te groot/zwaar is voor mijn auto dus zit er niets anders op als de caravan weer verkopen.

Liefst zo snel mogelijk omdat ik nu verzekering betaal en niets aan de caravan heb, en misschien ook nog een stalling moet gaan zoeken en betalen, wat echt zonder is.
Maar hij gaat ook weer niet tegen een spotprijsje weg, dus bied maar!!
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zoeken op Burstner caravans